вторник, 14 февруари 2012 г.

Порция смешни вицове


Върнал се мъж от командировка. Жена му казва: 
- Скъпи, чувствам, че си ме изневерявал! 
- Стига глупости! Защо мислиш така! 
- Все пак се казвам Лили , а ти вече два пъти ме наричаш Мишо ...


Искра Фидосова отива в поликликниката с трилитров буркан урина. 
Докторът я пита: 
- Защо толкова много? 
Тя: 
- Не съм алчна. 
Докторът отива, връща се след час и намира пак Искра Фидосова. 
- Кажете! 
- Чакам си бурканчето.


Двама чукчи ловували и на брега на океана убили един голям морж.
Хванали го за опашката и го замъкнали към селото.Зъбите му обаче заоравали в снега и се дърпало много трудно.
След известно време насреща им се задава един бял ловец.
- Здравейте, чукчи.
- Здравей, бели ловецо.
- Гледам хванали сте морж.
- Хванахме, обаче зъбите му рият в снега и е много труден за дърпане.
- Ами че хванете го откъм зъбите и ще е доста по-лесно.
Послушали го чукчите, хванали моржа за зъбите и завлякли.
Вървяли, вървяли и единия се обадил:
- Ей-и-и, туй белия човек - умен човек. Глей сега колко е по-лесно!
- Лесно, лесно - казал другия - ама на, пак се върнахме до океана.


Сега знам защо баща ми има толкова деца...намира някакви мои презервативи и пита "Какво е това??!"


Блондинка към приятелка:
- Ужас! Тежа 61 килограма!
- А колко си била?
- Мама казва, че 3,200...



Обажда ми се на 14 жената и изкрещява:
- КЪДЕ СИ ПОДЯВОЛИТЕ!?.
- "Успокой се скъпа", отговарям и аз - спомняш ли си онзи магазин на "Цариградско", в който си хареса диамантения пръстен?
Жената се успокои и с весел глас каза:
- Да миличко, спомням си го
- Еми аз съм в кръчмата отсреща и празнуваме Зарезан на по вино.


Ако си тъжен, защото си сам на Свети Валентин, просто помни, че никой не те обича и през всеки друг ден от годината.


- Коя е жената с най- набито око?
- Перничанката!


Страшно нещо е разстройството при склероза...Тичаш и не знаеш накъде!


Пътниците в един самолет разбират, че скоро ще катастрофират в планински връх. Става една жена, съблича се гола и се разкрещява:
- Ако ще умрем, искам да умра като жена. Има ли на борда мъж, който да ме накара да се почувствам като жена?
Станал един, съблякъл ризата си и я подал на жената.
- Изглади я!


Терминатора се прибира в къщи, гледа се в огледалото и какво да види:
- Очите му не светят вече в червено. Обръща се и пак какво да види:
- Манго му краде крушките



Няма коментари: