вторник, 13 март 2012 г.

Google AdSense - мошенници!

  Google AdSemse са мошенници. Това установх малко, след като акаунтът ми бе закрит, без конкретна причина. След като акаунта на моя позната също бе закрит, по същия безцеремонен начин, реших да пратя обжалване на решението, както е според реда на въпросната компания. Това обжалване също беше отхвърлено и се оказа, че повече никога не мога да имам профил в AdSense. След като се порових из мрежата се оказа, че много хора са "изгоряли" по този начин. Оказва се, че рекламите вървят до момнта, в който блогърът не натрупа около 10€ (става въпрос за минималната сума, нужна за настройването на начина за получаване на финансите). След този момент от AdSense пращат "дежурен" мейл, в който се казва, че въпросният сайт е определен като "рисков", според техните "СПЕЦИАЛИСТИ". Интересно ми е какво означава рисков, как са определили това и какво означава специалисти?! Последният въпрос ми е най-интересен. Много бих желал да изкарам курс, или каквото е нужно, за да стана специалист по разгадавнето на рискови сайтове! Моля ако някой има информация по въпроса къде мога да изкарам подобен курс да ми пише!

  В момента търся алтернатива на AdSense и ако намеря такава ще публикувам материал за нея.

2 коментара:

Raiko Stoyanov каза...

Владо, и аз имах същия проблем преди известно време. Абсолютно същия. Така че това явно им е политика за съжаление!

Unknown каза...

Знаеш ли някаква алтернатива?