петък, 18 октомври 2013 г.

Welcome to Burgas



Отбор без фенове срещу отбор, съществуващ благодарение на феновете си. Звучи ви безсмислено? Добре дошли в Бургас - най-добрият град за живеене! Това е градът на неограничените възможности..... или по-скоро на ограничените. Това е градът, в който един отбор е принуден да плаща непосилен наем за собствения си дом. Това е градът в който всичко се прави в помощ на отбор без фенове, за сметка на другия обичан от футболните привърженици тим. Не се сещам за друго място, където отбор да е прокуден от собствения си стадион и общината да не прави нищо по въпроса. Всъщност прави. Прави, но само на думи. В Бургас от години се работи по план за ликвидирането на Нефтохимик, но благодарение на феновете си отборът е все още жив.
Но защо е необходимо всичко това? Защо за пореден път отборът е застрашен от закриване? Защо се налага да играе далече от града? Защо се прави всичко възможно Нефтохимик да бъде закрит за сметка на безумната абривиатура "ПСФК"?! Най вероятно повечето хора биха отговорили така: "Въпрос на финансови интереси." Защо обаче ЦСКА, Ботев, Берое и много други отбори не бяха закрити и изгонени от градовете си, а Нефтохимик игра дълго по села и паланки, а сега му пречат да играе дори и в Несебър? Явно не всичко във футбола опира до финансовите интереси. Дали не наближава моментът, в който всички бургазлии ще съжаляват, че не са изразили гражданската си позиция? Аз мисля, че този момент съвсем скоро ще настъпи!

1 коментар:

Putri Adiratnaa каза...

Возможность ссуды, предложенная г-ном Бенджамином, которая спасет мою семью от финансового рабства {247officedept@gmail.com}

Привет всем, я мать-одиночка Путри Адиратнаа из Джакарты, я хотела бы поделиться этим замечательным свидетельством о том, как я получила ссуду от г-на Бенджамина, когда нас выгнали из нашего дома, когда я больше не мог оплачивать свои счета. были обмануты различными онлайн-компаниями и отказали в ссуде в моем банке и другом кредитном союзе, который я посетил. Моих детей забрала приемная семья, я была одна на улице. В тот день, когда я позорно наткнулся на старого школьного товарища, который познакомил меня с Дейзи Морин. Сначала я сказал ей, что я не готов больше рисковать, запрашивая ссуду онлайн, но она заверила меня, что я получу от них ссуду. Если подумать, из-за моей бездомности мне пришлось пройти судебное разбирательство и подать заявление на ссуду, к счастью для меня, я получил ссуду в размере 80 000 долларов от мистера Бенджамина. Я счастлив, что рискнул и обратился за ссудой. Мне вернули детей, и теперь у меня есть собственный дом и собственный бизнес. Вся благодарность и благодарность мистеру Бенджамину за то, что он дал мне смысл жизни, когда я потерял всякую надежду. Если вы в настоящее время обращаетесь за помощью по кредиту, вы можете связаться с ними по адресу: {247officedept@gmail.com WhatsApp + 1-989-394-3740.